czwartek, 9 lipca 2015

About me






Oficjalnie mogę się w końcu z Wami przywitać! 



Zaczynając prowadzenie bloga wypadałoby się przedstawić. Jestem Andżelika Koźlik, czy też po prostu Endżiiii. To ja - dziewczyna ze Śląska. Mieszkam w Rybniku. Przychodząc na świat, mamy zbyt mało mocy władczej by decydować, w którym mieście chcemy się wychowywać. Rybnik nie dużym miastem (zdecydowanie kocham duże miasta), wbrew pozorom nie narzekam :) Jednak 
w przyszłości na pewno poszerzę swoje horyzonty nie ograniczając się do "mojego miasta".



Mam 16 lat. Rozpoczynam naukę w II Liceum Ogólnokształcącym im.Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Rybniku na profilu pol-wos i dwa języki rozszerzone, w tym angielski i niemiecki. Gdzieś po cichu w moim sercu ujawnia się dziennikarstwo, lubię pisać i myślę, że w tym kierunku pójdę :) 



Rok szkolny rokiem szkolnym, a my przecież mamy wakacje!

W najbliższym czasie planuję wyjazd do Warszawy z przyjaciółką na kilka dni. Jak wrócę, spodziewam się przyjazdu mojej kuzynki wraz z ciocią i wujkiem z Niemiec, sierpień macha do mnie ręką, gdyż mam kilka propozycji. Wiem na pewno, że w ostatnim tygodniu wakacji lecę z rodzicami do Hiszpanii :)

A Wy, macie jakieś plany na wakacje 2015? Może akurat dla kogoś z Was to te są tymi wymarzonymi?

Jeśli chcecie piszcie w komentarzach, z chęcią poczytam! 



Blog DADAILINESS by Endziiii zamierzam prowadzić w tematyce Fashion&Lifestyle, będę zajmować się częścią modową, zamieszczać zdjęcia z sesji. Uwielbiam modę i ciuchy, nie wspominając już o zakupach. Lubię łączyć ciekawe stylizacje, choć zawsze robię to dla siebie, nie na pokaz, a z czystej przyjemności.



Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o mnie - zapraszam właśnie tutaj. Traktuję ten blog jako miejsce, w którym mogę napisać wszystko co tylko przyjdzie mi do głowy i czym będę miała ochotę podzielić się z Wami. Przy okazji poznacie chociaż pierwiastek mnie :)





Chciałabym również podziękować mojemu przyjacielowi W., który namówił mnie do założenia tego bloga, mojej mamie - najcudowniejszej kobiecie na tej planecie, dzięki której również się na to zdecydowałam i mojej przyjaciółce E. za małe porady. Kocham!



A teraz życzę udanych wakacji i zapraszam do odwiedzania mojego bloga! Włożę w niego całe serce.





Zapraszam także tutaj:









A to mój e-mailandzelikakozlik@gmail.com





Poniżej dorzucam również kilka zdjęć z tego i poprzedniego roku :)




























1 komentarz:

  1. Moje plany na wakacje? Spędzenie chociaż chwili z Toba ❤️ trzymam kciuki za bloga ✊💪

    OdpowiedzUsuń